x

Načrti potovanja se lahko vsak trenutek spremenijo. Vendar brez skrbi - ko potujete z nami, lahko spremenite svoje potovanje hitro in enostavno. Ker verjamemo, da vas veliko pogreša potovanja, a morda še niste pripravljeni sprejeti vseh negotovosti, ki jih daljša potovanja prinašajo, spodaj odgovarjamo na najpogosteje zastavljena vprašanj naših gostov o varnosti potovanj, rezervacijah, odpovedih in novih protokolih. Da vam zagotovimo varno in brezskrbno potovanje, za vas sproti spremljamo vse potrebne informacije in vam nudimo 24/7 pomoč na vsakem koraku.

# Ali lahko brezplačno odpovem potovanje?
Ja. Glede na trenutno situacijo smo začasno spremenili našo politiko rezervacij in vam nudimo posebno ponudbo - če iz kateregakoli razloga ne bi mogli potovati in nam to sporočite do 7 dni pred odhodom potovanja, vam v celoti povrnemo vplačan znesek skupaj z depozitom, ali pa znesek prenesemo na drugo destinacijo ali drug čas. Odločitev je vaša.

Če rezervirate potovanje in se do 7 dni pred potovanjem odločite, da bi svoje potovanje raje prestavili na drug datum, vam zaračunamo samo razliko v ceni (če namesto v nizki, odpotujete v visoki sezoni).

# Kaj se zgodi, če odpovem potovanje manj kot 7 dni pred odhodom?
Za brezskrbno odpoved vam zato priporočamo sklenitev zavarovanja rizika odpovedi. Če se zaradi bolezni (tudi COVID-19) ali ostalih nepredvidljivih okoliščin potovanja ne bi mogli udeležili, vam je ob predložitvi zdravniškega oz. katerega drugega potrdila (odvisno od izbranega kritja) povrnjen ves denar. Znesek zavarovanja z enostavnim kritjem (ta krije primer bolezni) znese cca. 4% vrednosti paketa. Zavarovanje s širšim kritjem je za cca. 1% dražje, krije pa poleg bolezni še številne druge razloge za odpoved (npr. nosečnost, izguba zaposlitve, ločitev itd.). Če se za zavarovanje rizika odpovedi ne odločite, prevzemate odgovornost za morebitno odpoved potovanja iz kateregakoli razloga na vaši strani, denarja pa vam v takem primeru ne moremo povrniti.

Opozarjamo, da karantena ni šteta med upravičene razloge za odpoved potovanja.

# Kaj se zgodi z letalsko karto, če sem primoran odpovedati potovanje?
Zen Zone za letalske karte ni odgovoren. Za letalske karte veljajo pogoji posameznih letalskih družb. Če ste svojo letalsko karto rezervirali preko nas, bomo prevzeli vso komunikacijo z letalsko družbo in naredili vse, kar je v naši moči, da vam je vrnjen denar ali ponujena možnost spremembe leta. Če ste letalsko karto rezervirali samostojno ali preko druge potovalne agencije, se obrnite neposredno na letalsko družbo ali ponudnika, da ugotovite, katere možnosti so vam na voljo.
# Kaj lahko pričakujem na Zen Zone potovanju v času Covid-19?
Zdravje cenimo nad vsem in verjamemo, da je naš slog potovanj še posebej primeren za te nenavadne čase. Večina Zen Zone potovanj je zasnovanih tako, da ne potujete v skupini, temveč se na pot odpravite sami ali s svojimi bližnjimi. Vsi Zen Zone resorti so skrbno izbrani zaradi njihovih visokih standardov kakovosti, kar redno tudi preverjamo. Zdravje in higiena sta povsod najvišjega pomena. Resorti so butični, velikega števila ljudi v njih ne boste našli. Nahajajo se v pomirjujočem okolju sredi neokrnjene narave.

# Ali mi bo Zen Zone v podporo tekom potovanja?
Naša odzivnost je vaša varnost. Ker želimo, da ste v zenu od trenutka, ko pomislite na potovanje, vam nudimo 24/7 pomoč na vsakem koraku. Na voljo smo preko whatsappa, viberja, maila in telefona. Poleg naše ekipe doma za vašo varnost tekom potovanja dan in noč skrbi tudi izkušena ekipa osebja na sami destinaciji.

# Kako naj vem, kakšni so pogoji za vstop v posamezno državo?
Stalno spremljamo in posodabljamo vstopne pogoje posameznih držav na naši spletni strani. Pogoje si lahko preberete v zavihku COVID-19 in VSTOPNI POGOJI V DRŽAVO za vsako posamezno destinacijo, za več informacij pa nas lahko kadarkoli tudi kontaktirate.
# Ali potrebujem Covid test ob povratku nazaj domov?
Trenutno velja, da za povratek v Slovenijo veljajo vstopni pogoji brez karantene ob izpolnjevanju pogoja PCT, lahko pa se zadeve še spremenijo, o čemer vas predhodno obvestimo.

* V preteklem letu smo se naučili, da kar je smiselno danes, jutri morda ne bo veljalo več. Zaradi nepredvidljive sitacije in pogostih sprememb vas vljudno prosimo za razumevanje, da si pridržujemo pravico do spremembe splošnih pogojev brez predhodnega obvestila.
Back to Top